MIN KURV

Gå til kurven

Velkommen til Den Gamle Skole

Legetøj online - Den Gamle Skole

Leker vi elsker hos Den Gamle Skole...

Den Gamle Skole - Leker

Vi er glade og stolte over å åpne dørene for dere, her til Den Gamle Skole. Her vil du finne leker fra hele verden, valgt med stor omtanke. Vi tror fullt og fast på at man lærer best gjennom lek. Vi ønsker dere velkommen til å se rundt selv, og hvis det underveis er bruk for kyndig veiledning, er dere meget velkommen til å kontakte oss, da vi er et team av lekeglade voksne som er klare til å rådgi.

Innlæring gjennom lek

Her hos Den Gamle Skole tror vi på at barn skal synes det er morsomt å leke, men at de samtidig gjerne må lære noe. Innlæring gjennom lek er både morsomt for barn, og samtidigt er det med til å stimulere dem, og fremme deres utvikling.

Pedagogiske leker

Hele ideen med pedagogiske leker er nettopp at barn skal synes det er morsomt å leke med dem, men at det også skal være med til at stimulere deres innlæringsevner, samt å utfordre dem. Derfor har vi håndplukket alle våre leker, så læringen blir til lek. Så om du søker pedagogiske leker til barn og babyer, er du kommet til det rette stedet.

Kvalitets-leker til barn

Utover at vi velger våre leker til å fremme innlæring gjennom lek, så ser vi også på kvaliteten, da vi også mener at det er en av de aller viktigste tingene, når du som forelder skal kjøpe leker til ditt barn. Kvalitet er avgjørende og derfor forhandler vi kun leker i beste kvalitet. En leke skal være laget for å tåle barns til tider ivrige lek, uten at det går i stykker.

Bruk for hjelp?

Skulle du ha spørsmål eller bruk for hjelp til noen av produktene, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vi sitter klar ved mail og tlf. alle hverdager, og vi vil veldig gjerne rådgi og guide deg til den beste leken.

Produktet blev tilføjet til kurven

Fortsæt med at handle / Gå til kurven