MIN KURV

I alt: 0,00 DKK

Gå til kurven

Kære Gamle Skolekammerat

Vi er stolte over at invitere Dem indenfor.

Det er dejligt, når børn lærer gennem leg og vi sætter en ære i at finde stimulerende legetøj fra de fire verdenshjørner. Vi har verdens bedste legesager, håndplukket til Dem - holdbart legetøj af god kvalitet og gedigent håndværk som styrker fantasien og har stor legeværdi (afprøvet!). Legesager fra i fjor bliver til arvestykker i fremtiden. Den lykkelige barndom underbygges gennem leg med ordentligt legetøj. God fornøjelse med vores legetøjssamling.

Den Gamle Skole blev grundlagt i 1992. Det synes vi er noget af en bedrift. Vi er landskendte for vores gode service, bl.a. vores 30 dages fuld returret. Den Gamle Skole er et sikkert sted at handle. Vi leverer normalt inden for 1-3 dage. Bestillingen bekræftes straks pr. e-mail.

Den Gamle Skoles Nyhedsbrev indeholder forslag til hyggestunder med familien mm.

Det er nemt at bestille varer på vores hjemmeside, men vi er altid klar ved telefonen med både rådgivning og hjælp.

Med de bedste skolehilsner

Den Gamle Skole ApS
Emil Neckelmanns vej 11
5220 Odense SØ
Danmark
CVR DK 26 33 07 69

tlf. (0045) 30 88 55 77
e-mail: post@gamleskole.dk

Den Gamle Skole’s miljø- og forretningspolitik

Vi bruger internettet som kommunikationsmiddel til omverdenen. 90 % af vores sortiment importeres fra udlandet, fra alle fire verdenshjørner. Det er vigtigt for os at opbygge et langsigtet samarbejde. Vi har samarbejdet med nogle af vores leverandører siden Den Gamle Skoles grundlæggelse i 1992.

Lang levetid på legetøj

Vores legesager modstår tidens tand og holder i mange år. (Lidt uheldigt for os - tænk hvis vi bare kunne blive ved med at sælge de samme legesager til de samme personer frem for en engangshandel på hver legesag!). Selv om det er trist at kassere børnenes elskede legetøj, er det alligevel en fornøjelse at videregive det til en anden, enten til nye familiemedlemmer - eller til den lokale genbrugsforretning. Der findes måske også projekter i Deres lokale område, f.eks. hvor legetøjet fragtes videre til børn i Rumænien.

Det ville være en dejlig ting at kunne støtte disse meningsfulde initiativer. Vores legetøj går ikke af mode. I modsætning til det gængse moderne legetøj, som regel af plastik og f.eks. relaterende til populære film, er vores legetøj lige så aktuelt i dag som om 5 år. Klassiske spil og lækre legesager overlever selv i vores skiftende tider.

Sponsorering af projekter

Vi modtager dagligt forespørgsler om sponsorering af diverse projekter. Det kan være alt fra legetøj til et børnehjem i forbindelse med adoption af et udenlandsk barn eller et jubilæum i en børnehave. Vi mener at vi kan gøre mest gavn ved at samle vores ressourcer - både menneskelige og økonomiske - og har derfor valgt at sponsorere nogle få projekter i udlandet.

Produktet blev tilføjet til kurven

Fortsæt med at handle / Gå til kurven